רחלי בן שטרית מונתה למנהלת מחלקת פניות ציבור
רה”ע עליזה בלוך:
“אני מברכת על כניסתה של רחלי ועל איושו של התפקיד החשוב והמרכזי לעיר כולה. אחד הדברים עליהם החלטנו עם כניסתי לתפקיד הוא נגישות לציבור הרחב”
רחלי בן שטרית:
“כל אתגר שיובא לפנינו יכול ליצור הזדמנות לשינוי. מוטו המחלקה הוא תושבים מובילים שינוי. ביחד עם התושבים נחולל שינוי בכדי להוביל את בית שמש.”
רחלי בן שטרית, מונתה אתמול למנהלת מח’ פניות ושיתוף הציבור בלשכת רה”ע.
רחלי בן שטרית בת 33 תושבת העיר נשואה ואימא לשניים. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה מאוניברסיטת תל אביב. פעילה חברתית שהקימה את המשמר החברתי ופיתחה את מיזם המשחקיט – “פנאי יוצר קהילה” ככלי לבינוי קהילתי במסגרת עבודתה בעמותת קהילה.
רחלי מגיעה עם ניסיון רב בעבודה עם תושבים ומול רשויות מקומית ומצטרפת לצוות לשכת ראש העיר במטרה לייצר תפיסת עולם קהילתית וראייה רוחבית של פניות הציבור. מחלקת פניות הציבור נבנית מחדש ומלבד טיפול בפניות התושבים, נבנית מערכת של שותפות עם הציבור ויצירת מנגנוני שיתוף ציבור בנושאים שונים כדוגמת מפגשי תושבים, “עושים שכונה”, היכרות עם תכנית המתאר ועוד. המחלקה נבנית באופן ייחודי בכדי לעודד פרואקטיביות ויוזמה של תושבים.
שותפות ציבור, בתפישה שמנסה להנחיל ראש העיר מאז כניסתה לתפקיד, בה התושב הוא חלק מהמשפיעים והקובעים את אופייה של העיר.
ד”ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש: “אני מברכת על כניסתה של רחלי ועל איושו של התפקיד החשוב והמרכזי לעיר כולה. אחד הדברים עליהם החלטנו עם כניסתי לתפקיד הוא נגישות לציבור הרחב. בעיר גדולה כמו בית שמש הדבר מחייב מחלקת פניות ציבור דינמית, פעילה, שחשה ומכירה את העיר ויודעת ליצור את האינטרקציות הדו כיווניות עם התושבים. אני בטוחה שרחלי תדע לבנות את המחלקה בצורה המיטבית והיא הבחירה הכי טובה לתפקיד ולעיר בית שמש.”
רחלי בן שטרית: “כל אתגר שיובא לפנינו יכול ליצור הזדמנות לשינוי. מוטו המחלקה הוא תושבים מובילים שינוי. ביחד עם התושבים נחולל שינוי בכדי להוביל את בית שמש.”
קרדיט תמונה: יהודית הרפז
- 0share
- שתפו בפייסבוק
- צייצו בטוויטר