משה דדון השיק אתר חדש
הבחירות המוניציפליות ייערכו ב- 30 באוקטובר, כעובדה, המערכה מעט מנומנמת, לפחות כך נדמה בבית שמש. בשונה ממטה יהודה שם הנראות מעט יותר נוכחת, יח”צ והתעמולה ניכרים בעיקר בתחומי הדיגיטל והרשתות החברתיות.
ניתן לראות את חוגי הבית של חמשת המתמודדים לראשות המועצה במרחבים השונים, כחלק מקמפיין רחב אותו כל אחד מהם מקיים. בוחרי מטה יהודה פרוסים על 57 ישובים וכמועצה האזורית הגדולה ביותר בארץ. חלק מאסטרטגיה שיווקית רחבה היא הרשתות החברתיות שתפסו מקום גדול בשנים האחרונות. פוליטיקאים רבים מעבירים מסרים באמצעותם כפלטפורמה כמעט חינמית, זולה, דינמית, יעילה ובהיקף רחב, כשיטת שיווק, פרסום ויח”צ שמניבה תוצאות ולראייה, דפי הפייסבוק של שרים, ח”כים ואפילו ראש הממשלה מוצפים מידיי יום ו- online.
אתמול, יום ד’, השיק משה דדון, מועמד לראשות המועצה, אתר אינטרנט בו יוכלו תושבי המועצה וכל מי שחפץ לקרוא על החזון והאג’נדה שלו שחלקם הגדול נתמך בעשייה כראש מועצה בקדנציה וחצי האחרונות. (עוד בטרם נעצר, נחקר והשהה עצמו מתפקיד ראש המועצה האזורית מטה יהודה).
האתר משקף את החזון של דדון לקראת הבחירות: “יישום התכנית אפשרי מצד אחד על בסיס העשייה הגדולה שהייתה בעשור האחרון ומצד שני, תלויה בבחירת מנהיגות היודעת לשמור על המועצה מפני האיומים העומדים בפניה: מצד אחד, ועדת גבולות המבקשת להקטין את שטחי המועצה בכלל ושטחי התעשייה והתעסוקה בפרט ומצד שני, ניסיון בלתי פוסק לפגוע באיכות הסביבה והחיים במטה יהודה.”
ניתן לקרוא ולראות בקטגוריות השונות התייחסות לחינוך, תיירות, צעירים, איכות הסביבה, תשתיות ועוד..
מוזמנים לבקר ולהתרשם מהאתר http://www.md2018.co.il
- 2שיתופים
- שתפו בפייסבוק
- צייצו בטוויטר